Reklamacje i zwroty

Reklamacje

8.1 Użytkownik ma prawo skorzystać z procedury reklamacyjnej, w ramach której może zgłosić swoje zastrzeżenia co do Usług, w szczególności funkcjonowania Serwisu, kwestii związanych z rozliczaniem Zamówień, a także roszczenia względem Produktów. 8.2 Reklamację można złożyć w formie elektronicznej pod adresem sklep@callistoshop.pl lub w formie pisemnej na adres Administratora wskazany na wstępie Regulaminu. 8.3 Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres e-mail oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Administrator zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 8.4 Administrator rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. Jeśli w trybie reklamacji Użytkownik dochodzi roszczeń z rękojmi, termin ulega skróceniu do 14 dni. 8.5 Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie w sposób i na adres wskazany w reklamacji. 8.6 Jeżeli reklamacja obejmuje roszczenia, za które Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności, Administrator przekaże niezwłocznie reklamację odpowiedniemu podmiotowi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl